Połączenie firm Lindorff i Intrum Justitia

27 czerwca firmy Lindorff i Intrum Justitia połączyły się, aby stać się światowym liderem usług zarządzania zobowiązaniami. Czytaj więcej.

X

W czym możemy pomóc?


Rozumiemy Twoją sytuację i jesteśmy tutaj, aby pomóc.
Chciałbym dokonać wpłaty
Chciałbym dokonać wpłaty

W korespondencji wysyłanej do Państwa umieszczamy dane, które są niezbędne do poprawnego dokonania wpłaty. Jeśli nie posiadają ich Państwo, zapraszamy do zalogowania się na platformę www.lindorff24.pl, gdzie mogą Państwo nie tylko znaleźć wyżej wymienione dane, ale również w wielu przypadkach skorzystać z systemu dokonywania płatności on-line.

Zaloguj się

Nie mogę dokonać spłaty zadłużenia
Nie mogę dokonać spłaty zadłużenia

Nie martw się! Najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z Lindorff SA. W większości przypadków istnieje możliwość ustalenia planu spłaty. Logując się na www.lindorff24.pl mogą Państwo zweryfikować status swojej sprawy. Przypominamy również, że istnieje możliwość kontaktu:
- telefonicznego
- e-mailowego
- korespondencyjnego.

Nasi specjaliści zawsze służą Państwu pomocą, prosimy o kontakt i informację, jak możemy pomóc.

Zaloguj się

Co się stanie, jeśli nie spłacę zadłużenia?
Co się stanie, jeśli nie spłacę zadłużenia?

Jeśli nie będą Państwo dokonywali spłaty zobowiązań, nadal będą prowadzone działania windykacyjne. Będą wysyłane listy, będziemy próbowali skontaktować się telefonicznie, a do spraw doliczane będą odsetki za zwłokę. Dodatkowo mogą Państwo zostać wpisani do rejestrów dłużników. Informujemy, że możemy również przekazać sprawę do etapu sądowego, co wiąże się z dodatkowymi kosztami. W przypadku dalszego braku dokonywania spłaty, wierzyciel ma prawo oddać sprawę do komornika sądowego.

Przeciąganie sprawy nie ma sensu - lepiej zacząć działać i przestać się martwić! Skontaktuj się z nami albo zaloguj się do platformy www.lindorff24.pl i zobacz, jakie masz opcje rozwiązania swojej sytuacji.

Jak wygląda proces dochodzenia zobowiązania?

Wpłata na pewno została już dokonana
Wpłata na pewno została już dokonana

Skontaktuj się z nami albo zaloguj się do platformy www.lindorff24.pl i dowiedz się, jaki status ma Twoja sprawa. Jeśli wpłata została dokonana, a nie ma jej w historii operacji, skontaktuj się z nami, a my zweryfikujemy zgłoszenie. Przypominamy jednak, że rejestracja wpłaty w naszym systemie może zająć nawet do 4 dni.
Jeśli wpłata została dokonana na rachunek wierzyciela pierwotnego, czas przekazania wpłaty do Lindorff SA może się wydłużyć. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie do nas dowodu wpłaty, który pomoże w zweryfikowaniu sprawy.

Zaloguj się

Dostałem informację, że moja sprawa jest na etapie sądowym
Dostałem informację, że moja sprawa jest na etapie sądowym

Jeśli zobowiązanie nie będzie spłacane, wierzyciel ma możliwość wystąpić ze sprawą do sądu. Po uzyskaniu nakazu zapłaty wierzyciel nabywa prawo do przekazania sprawy do zajęcia komorniczego.

Nadal można tego uniknąć, dokonując spłaty całości zobowiązania z zasądzonymi kosztami sądowymi. Jeśli chcesz uniknąć egzekucji komorniczej, skontaktuj się pilnie z Lindorff SA lub zaloguj się do platformy Lindorff24. Dokonaj spłaty całości zobowiązania lub ustal z nami plan spłaty Twoich zaległości.

Zaloguj się

Nie zgadzam się z przypisanymi mi zobowiązaniami
Nie zgadzam się z przypisanymi mi zobowiązaniami

Prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami telefonicznie lub zalogowanie się do www.lindorff24.pl. Dokładnie przeanalizujemy każde zgłoszenie oraz udzielimy rzetelnej odpowiedzi. Jeśli nie zgadzasz się tylko z częścią roszczenia, kwotę bezsporną należy pilnie spłacić.

Zaloguj się

Mam bardzo dużo zobowiązań. Co mogę zrobić?
Mam bardzo dużo zobowiązań. Co mogę zrobić?

Najważniejszą rzeczą jest analiza, jak wiele masz zobowiązań. Logując się do www.lindorff24.pl otrzymasz dostęp do wszystkich spraw obsługiwanych przez Lindorff SA. Każdą sprawę będziesz mógł dokładnie przeanalizować, zweryfikować jej status oraz sprawdzić, jakie opcje jej spłaty przygotowaliśmy dla Ciebie. Istnieje wiele sposobów na uporządkowanie dużej ilości zobowiązań, skontatkuj się z naszymi specjalistami lub zaloguj się do platformy Lindorff24, żeby znaleźć dogodne rozwiązanie.

Zaloguj się

Chciałbym dokonać wpłaty

W korespondencji wysyłanej do Państwa umieszczamy dane, które są niezbędne do poprawnego dokonania wpłaty. Jeśli nie posiadają ich Państwo, zapraszamy do zalogowania się na platformę www.lindorff24.pl, gdzie mogą Państwo nie tylko znaleźć wyżej wymienione dane, ale również w wielu przypadkach skorzystać z systemu dokonywania płatności on-line.

Zaloguj się

Jak wygląda proces dochodzenia zobowiązania?

Jak wygląda proces dochodzenia zobowiązania?

Czy otrzymałeś od nas list? Jeśli otrzymałeś od nas korespondencję, chcemy być pewni, że wiesz jak wygląda proces dochodzenia zobowiązania. Poniższy opis powinien Ci pomóc.

read more