Ludzie są najważniejsi!

Aby odzyskiwać wierzytelności w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb Twoich klientów, opracowaliśmy tzw. „osobowości”. Każda z nich powstała na podstawie faktów i danych dotyczących zachowań i preferencji klientów.

Osobowości reprezentują dane grupy klientów, odzwierciedlając zbiór najważniejszych cech, jakimi się odznaczają. Każdej z nich nadaliśmy nazwę i tożsamość. Po co to robimy?

Stworzenie osobowości umożliwiło naszym pracownikom opracowanie produktów i usług dostosowanych do potrzeb klientów w kilku spośród najbardziej innowacyjnych branż. Osobowości są dla nas punktem odniesienia, dzięki któremu komunikujemy się z klientami w sposób zindywidualizowany i dostosowany do ich sytuacji. Znamy historię, sytuację i potrzeby Twoich klientów, więc wiemy jak pomóc im w wywiązywaniu się ze zobowiązań.

Osobowości nieustannie przypominają nam o ludziach, którzy kryją się za liczbami. To ważne, ponieważ daje nam motywację, aby każdego dnia wstać, przyjść do pracy i dać z siebie wszystko. Jesteśmy świadomi tego, w jakim stopniu zmieniamy życie ludzi, gdy pomagamy im wyjść z zadłużenia, a to przynosi nam osobistą satysfakcję. 

Osobowości nieustannie przypominają nam o ludziach, którzy kryją się za liczbami.
Osobowości nieustannie przypominają nam o ludziach, którzy kryją się za liczbami.
Wiedza na temat ludzi, tego, co jest dla nich ważne i co skłania ich do spłacania należności, sprawia, że skutecznie odzyskujemy wierzytelności.

Dzięki zindywidualizowanej strategii pracy z klientami opartej na etyce, którą się kierujemy, jesteśmy w stanie zapewnić im komfort oraz skuteczną pomoc. Staramy się zrozumieć sytuację klientów, pozwalając im negocjować warunki, na jakich dokonują spłaty.

Doceniamy zaufanie, którym nas obdarzasz, powierzając nam zarządzanie relacjami z klientami, będącymi w trudnej sytuacji. W zależności od okoliczności będziemy działać we własnym imieniu, jako Lindorff, lub w imieniu Twojej firmy. W obu przypadkach stosujemy zindywidualizowane i nastawione na pomoc podejście. Wskaźniki zadowolenia potwierdzają, że klienci potrafią to dostrzec i docenić. Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o zewnętrznych usługach obsługi faktur i odzyskiwania wierzytelności.

Stosujemy zindywidualizowane podejście, które jest dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów.
Stosujemy zindywidualizowane podejście, które jest dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów.